ပရိယာယ္မသုံးဘဲ ပြင့္လင္းရုိးသားျဖဴစင္စြာ ဆက္ဆံတာဟာ လူတစ္ေယာက္ကို ကုိယ္ကေပးႏုိင္တဲ႕ အေကာင္းဆုံးလက္ေဆာင္တစ္ခုပါ...

Monday, October 10, 2011

လျပည့္၀န္းမွညအလကၤာသို႕.....ေက်းဇူးတင္လႊာ


ကၽြန္မ အြန္လိုင္းကို အသုံးျပဴတာ အခုဆုိ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ရွိခဲ့ပါျပီ.... ခင္မင္ခဲ႕တဲ႕လူေတြထဲမွာ ရင္းႏွီးစြာခင္မင္ခဲ့တာကေတာ့ အမ်ားၾကီးမရွိပါဘူး.... အြန္လိုင္းမွာ ကိုယ္နဲ႕စိတ္တူ ၀ါသနာတူဆုိတာက ရွားပါတယ္ မျမင္ဖူးတာလဲပါတာေပ့ါေလ အဲဒီထဲမွာမွ ကၽြန္မနဲ႕ခင္မင္လာခဲ့တာကေတာ့ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ရွိျပီတဲ႕ ေမာင္ေလးညအလကၤာပါ... သူဟာအြန္လိုင္းမွာ ကၽြန္မနဲ႕ခင္မင္တုန္းက အခုလုိ ညအလကၤာဆုိျပီး မေအာင္ျမင္ေသးပါဘူး သူအလုပ္က ေရနံကုမၸဏီမွာလုပ္တာပါ သူဟာေတြ႕စကတည္းက ကၽြန္မကိုအမအရင္းလုိခင္မင္ပါတယ္ ပြင့္လင္းရုိးသားျဖဴစင္တဲ႕သူပါ သူဟာစကားေျပာလဲအင္မတန္ေတာ္တဲ႕သူပါ ဗဟုသုတလည္းျပည့္စုံပါတယ္ အင္တာနက္နည္းပညာဆို အဲကတည္းက သူေတာ္ေတာ္ေလးေလ့လာထားပါျပီ သူၾကိဳးစားေနတဲ႕အခ်ိန္ေပ့ါ အြန္လုိင္းေလာကထဲမွာ ေနရာရဖုိ႕ သူ ning ဆုိက္ေတြထဲမွာလည္း စာေလးေတြကဗ်ာေလးေတြေတာ့ေရးေနျပီေလ.... အခုေတာ့ ေမာင္ေလးညအလကၤာဟာ ေအာင္ျမင္ေနတဲ႕သူျဖစ္ေနပါျပီ သူ႕ကိုအြန္လုိင္းမွာလူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သိလာပါျပီ
ဒီဆုိက္ေတြဟာ သူရဲ႕ဆုိက္ေတြပါ... နာမည္လဲညအလကၤာဆုိရင္အြန္လိုင္းမွာ စာဖတ္သူေတြနည္းပညာေလ့လာသူေတြက သိပါတယ္ အားေပးၾကပါတယ္ သူကငယ္ေပမယ့္ ပညာဗဟုသုတျပည့္စုံျပီး အိုင္တီနည္းပညာကိုလည္းသူသိသမွ် ေ၀မွ်ေပးေနပါတယ္ http://www.myanmar-network.net/ မွာဆုိလည္း သူဟာ Love စကားလုံးလြဲမွားမႈမ်ားေဆာင္းပါးနဲ႕ ကြန္မန္႕ေတြေျမာက္ျမားစြာ ရထားတဲ႕သူပါ အင္းေျပာရရင္ေတာ့မကုန္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူးေလ သူအစားသူဆုိက္ေတြကိုလည္းေၾကာ္ျငာေပးသြားျပီးပါျပီ :P
ကၽြန္မဟာလည္း သူနဲ႕ခင္မင္လာျပီး သူက အမေရ ကၽြန္ေတာ့ဆုိက္မွာ စာတင္ထားတယ္ေနာ္ လာဖတ္ပါဦး သူတင္ထားတာေလးကို ေဆြးေႏြးအၾကံျပဳခုိင္းပါတယ္ ကၽြန္မဘာမွေျပာစရာမလုိေအာင္ကို သူတင္သမွ်စာေလးေတြဟာ အကုန္ေကာင္းေနေတာ့ ကၽြန္မက ကြန္မန္႕နဲ႕ဘဲအားေပးရတာေပ့ါရွင္ :P
ဒီလုိနဲ႕ သူရဲ႕တင္ထားတဲ႕စာေတြကို လုိက္ဖတ္ရင္း ning site ေတြကို၀င္ရင္းနဲ႕ ကၽြန္မဟာလည္း စာေတြကို ေလ့လာဖတ္ရႈရင္း ပုိစ့္ေတြတင္ေနတာေပ့့ါေလ............
အလုပ္တဖက္နဲ႕ ၀ါသနာပါေတာ့ေပါ့ေလ... ေဖာ္အဲဗားန႕ဲအလင္းကမၻာဆုိက္ေတြမွာ ပိုစ္႕တင္ျဖစ္ပါတယ္ ဖတ္ထားတဲ႕စာေလးေတြကို ျပန္လည္ေ၀မွ်ေပးတာပါ ေမာင္ေလးညအလကၤာလုိေတာာ့ ကိုယ္ပိုင္မေရးႏိုင္ပါဘူးရွင္ ကၽြန္မဟာ အြန္လုိင္းမွာ ning site ေတြကို ပိုစ့္တင္ရင္းနဲ႕ အြန္လုိင္းမွာ မင္းသန္႕ေဇာ္ဆုိတဲ႕ ဘေလာ့ဂါတက္သစ္စေလးန႕ဲခင္မင္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္ သူရဲ႕ဘေလာ့ဆုိက္ကေလးကေတာ့
http://minthantzaww.blogspot.com/ ျဖစ္ပါတယ္ သူကလဲကၽြန္မတင္တ႕ဲပုိစ့္ေတြကိုအျမဲအားေပးေနသူပါ တင္သမွ်ေတြကိုေပ့ါေလ သူက အမကဒီေလာက္၀ါသနာပါတာ ေရးတာေတြလဲေကာင္းတယ္ ကၽြန္ေတာ့္လုိ ဘေလာ့ေထာင္ပါလားဆုိျပီး အားေပးပါတယ္ ကၽြန္မကအလုပ္တဖက္နဲ႕ေက်ာက္မ်က္ကုမၸဏီမွာစာရင္းကိုင္ဆုိေတာ့ မအားပါဘူး ဒါေပမယ့္ ၀ါသနာပါတာကေတာ့ အရမ္းပါဘဲ ေမာင္ေလးညအလကၤာကလည္း မမအကူအညီလုိရင္ေျပာ ကၽြန္ေတာ္အကုန္ကူညီမယ္ဆုိပီး ထပ္အားေပးျပန္ပါတယ္ရွင္ ကၽြန္မလည္း အားက်တာနဲ႕ ဘေလာ့ေလးကို စတင္လုပ္ျဖစ္ပါတယ္ ကၽြန္မကိုအမ်ားဆုံးကူညီေပးတာကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ေမာင္ေလးညအလကၤာပါဘဲရွင္ သူကအလုပ္တဖက္နဲ႕မအားေပမယ့္အပင္ပန္းခံျပီးကူညီေပးခဲ့ပါတယ္ သူရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေလးျဖစ္တဲ႕ ေမာင္ေလးေနာင္ေတာ္ေလး (ဘုိကေလး) http://www.myalaynaing.blogspot.com ကလဲ သူနဲ႕အတူကၽြန္မကို ၀ုိင္း၀န္းကူညီေပးခဲ့ပါတယ္....
ကၽြန္မက့ ဘေလာ့လုပ္တာကို မသိတာရွိရင္ လုပ္တာအဆင္မေျပရင္ သူကိုဘဲေမးေနတာေပ့ါရွင္ ဒါကိုသူကဖုန္းနဲ႕တစ္မ်ိဳးအြန္လုိင္းကတစ္မ်ိဳး အမ်ိဳးမိ်ဳးကူညီေပးခဲ့ပါတယ္ ကၽြန္မေမးသမွ်ကိုိ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႕ေျပာျပကူညီေပးခဲ့ပါတယ္ သူကအမေရအားေပးတယ္ဆုိျပီးေပ့ါ ကၽြန္မရဲ႕
http://lapyaewunmdy.blogspot.com/ဆုိက္ကေလးလည္း အခုဆုိအစပ်ိဳးေနျပီေပ့ါရွင္ ကၽြန္မဖတ္ထားတဲ႕ စာေတြ ကၽြန္မႏွစ္သက္ေလးစားရတဲ႕စာေရးဆရာၾကီးေတြေရးထားတဲ႕ဟာေလးေတြ ရင္တြင္းျဖစ္ခံစားခ်က္ေလးေတြ ဘာသာေရးအသိေလးေတြကို သုတရသေတြနဲ႕ မွ်ေ၀ျပီး ရင္ဖြင့္ခြင့္ရျပီေပ့ါရွင္ ကၽြန္မရ႕ဲအလုပ္အားခ်ိန္နားခ်ိန္ေလးေတြကို ကၽြန္မ၀ါသနာပါတဲ႕အရာေလးနဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနခြင့္ရျပီး ေလးစားရတဲ႕ဘေလာ့ဂါေတြနဲ႕ခင္မင္ခြင့္ရေတာ့မွာေပ့ါရွင္ ေမာင္ေလးညအလကၤာကို အထူးေက်းဇူးတင္တဲ႕အေၾကာင္း အခုေဆာင္းပါးေလးကေနေျပာလုိက္ပါတယ္ေနာ္ ေမာင္ေလးတစ္ေယာက္ ဒီထက္မကေအာင္ျမင္တဲ႕သူျဖစ္ျပီး အိုင္တီေလာကၾကီးတုိးတက္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ပါေစ၊ ေမာင္ေလးခ်စ္တဲ့မိသားစုေလးနဲ႕အသက္ထက္ဆုံးေပ်ာ္ရႊင္စြာေနရင္းေအာင္ျမင္တဲ႕ဘ၀ကိုိပိုင္ဆုိင္ႏိုင္ပါေစ....လုိ႕ဆုေတာင္းရင္းးးးးးးး လျပည့္၀န္းမွညအလကၤာသို႕...ေက်းဇူးတင္လႊာေဆာင္းပါးေလးကို အဆုံးသတ္လုိက္ပါတယ္ရွင္....

1 comment:

  1. ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္လို႕ ဘယ္လုိ႕ထပ္ေျပာရမလဲမသိေတာ့ဘူးမမေရ
    ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မမလိုမိတ္ေဆြစစ္တစ္ေယာက္ရရွိတဲ့အတြက္
    ၀မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္မိပါတယ္

    ေမာင္ေလး
    အလကၤာည

    ReplyDelete

လာလည္ေသာသူငယ္ခ်င္းအားလုံးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစေနာ္...